همشهری آنلاین: این مسابقات با شرکت ۴۸ ورزشکار و ۱۴ تیم از استان‌های کشور به میزبانی شهرستان مریوان برگزار گردید.

Athletics

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، در این مسابقه ورزشکاران پس از پیمودن مسیری زیبا که از طبیعت بکر حریم دریاچه زریوار شهرستان مریوان الهام گرفته بود، به مسافت هشت کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند .

این بار نیز حضور دوقلوهای دونده از استان ایلام به این رقابت رنگ و بوی دیگری بخشید تا در خط پایان هردوی آنها دست یکدیگر را بگیرند و از خط پایان بگذرند.

جلیل ناصری با رای کمیته داوران با زمان 24 دقیقه و 35 ثاینه در جایگاه اول ایستاد، خلیل ناصری نیز با زمان 24 دقیقه و 35 ثاینه و یک صدم ثانیه دوم شد.

محمد محمدی از تهران با زمان 25 دقیقه و 38 ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت و طاها غفاری از کردستان الف با زمان 25 دقیقه و 38 ثانیه و یک صدم ثانیه چهارم شد که رقابت این دو ورزشکار برای تصاحب مقام سوم در پایان خط نیز دیدنی بود.

منصور بیات از البرز با زمان 26 دقیقه و 2 ثانیه، علیرضا خطیبی از فارس با زمان 26 دقیقه و 26 ثانیه، حامد عزتی از کردستان الف با زمان 26 دقیقه و 50 ثانیه، قاسم حبیبی از فارس با زمان 26 51 ثانیه، مهدی هژبرخواه از آذربایجان شرقی با زمان 27 دقیقه و 4 ثانیه و بهنام فاتحی از کردستان الف با زمان 27 دقیقه و 5 ثانیه به ترتیب در جایگاه پنجم تا دهم ایستادند.

اما تیم کردستان الف با کسب منفی 21 امتیاز قهرمان این مسابقه شد و در جاگاه نخست ایستاد و تیم‌های ایلام با کسب منفی 21 امتیاز، فارس با کسب منفی امتیاز 25، البرز با کسب منفی 41 امتیاز، تهران با کسب منفی 41 امتیاز و خراسان رضوی با کسب منفی 56 امتیاز به ترتیب دوم تا ششم شدند.

محمد محمدی نیز پس از دریافت مدال برنز این مسابقه به رسم قهرمان‌پروری مدال خود را به گردن طاها غفاری، دونده کردستانی آویخت که این حرکت زیبای او از سوی میهمانان و حاضرین تحسین شد.

 

کد خبر 281838

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha